4. september 2011

Narva 89

Tallinn on läbi, Tartu on. Pole tööd-turiste, pole trollibusse, pole perekonnaga kvaliteetaega (3xHurraa), on ühikas uue pooltöökoha, praktika ja loengutega.

Ma kolisin kesklinnas Narva maanteel paiknevasse peldik-ühikasse, mis ühelt poolt on odav ja teiselt poolt võimaldab näiteks mitmekesi duši all käia (duširuum on ujulasarnaselt kommunaalne). 17 ruutmeetrit ainult minu päralt. Samuti võtsin telefoniga üles mõned detailid, mida oma ühikatoa juures keskjuulist keskaugustini pisteliselt Tartut külastades muutsin:







Eelmised elanikud pärandasid peale vildikatega täiskritseldatud tapeedi ka veekeetja.

Madis pärandas aastaks külmkapi.


Tapeedi kiskusin maha skalpelliga, mille eelmised elanikud olid mulle mugavalt kapi peale jätnud. Ma ei leidnud muud teravat. Pildil on jäädvustatud hetk, kus tapeeti enam pole ja ma jõllitan kurnatult kaht suurt värvitünni, mõeldes: "Balls."


Laual on pisut vaarika toormoosi sulamas, et Jaaniga pannkooke tegema hakata.


Ennast kiitmast ma ei väsi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar