11. september 2011

Olemise meeldiv raskus


Minuga on kõik nüüd korras. Elan oma väikses vaikses nurgas, kuigi veel pildid puudu mu seinadelt, paa-daa dada damm da da.

Ma ei saa Eriti Kurva Muusika Ansamblit siia üles laadida, vajalikku laulu pole võrguavarustes.

Minuga on kõik nüüd korras, kuigi vahel ei ole. Kõik on korras, kuigi veetsin suve meeldivalt õhuvoolude käes vabiseva, pika nööri otsas õhupallina - nüüd aga järsku olen kõigi seitsme jalaga maa peal ja tunnen end kui soomusrong. See ei ole halb tunne. Milan Kundera sõnade kohaselt ei ole duaalsuses "kerge-raske" võimalik negatiivsust ja positiivsust kindlaks määrata ja ma nõustun. See võib olla küll mingi posttraumaatiline meeltesegadus, kuid ma ei igatse kergust ja õhupallindust. Mulle meeldib rong olla. Esimest korda üle pika aja tundsin neljapäeval vajadust kirjutada.

"Mida raskem on koorem, seda lähemal on meie elu maale, seda ehtsam ja tõelisem ta on." (Kundera)

Mitte et sõna "koorem" minu puhul kasutatav oleks hetkel.
Samas võiks raamatu reaalselt läbi lugeda, enne kui tsiteerima kukun. Aga ma tunnen sidet. Mul on praktika Maaülikoolis, kus ma teen ilusas kontoris tähtsa näoga tähtsusetuid ülesandeid. Mul on Üliõpilasleht, kus ma teen kontorita meeldivaid ja tähtsaid ülesandeid (mille üle samuti vingun ofcrs), mul on ka mu ebastabiilsed hetked - näiteks eile õhtul, kui Tartu-Tallinn bussis oli valida, kas vahetan kohta, et liikuda lähemale karjale mudapurjus ajateenijaile, kes suguelundeid patriootlikesse lauludesse integreerivad, või jään samale kohale, ning proovin lugemisega summutada seda, et minu ees on pooleli seksuaalne akt.
Viha pärast tõmbus silme eest uduseks, veider on vaid see, et minu märatsemise piir ja "Vabandage, ehk saaksite tooli üles tõmmata" piir on sama kaugel.


Nice, nice, very nice, nice, nice, very nice
So many different people in the same device

ja:

A cat can draw
the blinds
behind her eyes
whenever she decides.
Nothing alters
in the stare
except that
she's not there.


Well, the blinds are off. And I'm a fucking train.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar