5. veebruar 2011

Alles neu!

Behold! Siin on uus bloog eestikeelsete bloogide ülekoormatud sahtlisse. Seda on vaja - vahel tahab inimene lihtsalt risustada Internetti informatsiooniga oma hommikusöögist, mitte pikemate, pagan-teab-kuhu aspireerivate tekstidega. Pealegi on palju suurem kunst ironiseerida teiste elude asemel oma elu üle.

Sõin põdravorsti sulajuustuse musta leivaga ning mul on hea meel, kui seda siin kasvõi üks inimene vahel harva piilub.


Vaatamata ilmselgele vajadusele on sellegipoolest raske rääkida tühjast igapäevast. Samas on õigus vanal naisel seriaalist "Pahad tüdrukud", öeldes, et kirja pannes saavad asjad selgemaks (make sense on tõlkimatu). Pealegi on mul uus strateegia. Minu sotsiaalelu tõmbus makromaailmast mikrosse. Kustutasin näiteks msnist inimesed, kellega aasta või mitu rääkinud ei ole. Nüüd on see justkui tuba neist, kes mu elus reaalselt on, ning nüüd tahan seal ka rohkem aega veeta.

Veebikeskkonnas töötab mu sotsiaalne perestroika ilusasti. Koduvälises keskkonnas jätkan aga amööbina eksisteerimist, mis on mu kolmenädalase puhkuse põhiline märksõna. See oleks äärmiselt mugav, kui poleks juhtunud, et andsin lubaduse teha geiteemaline meediauuring ning teadupärast amööbid meediauuringuid ei tee. Ümberkehastumine on aga suurem energy drain, kui mistahes paganama uuringu tegemine. Niisiis ma kulgen oma amööbsel kujul mööda kesklinna, sundides end raamatukogust iga korraga aina lähemalt mööduma, justkui sunniks see hoone piisava läheduse saavutamisel mu limase substantsi vägisi tudengi vormi, kes annab masinlikult oma mantli riidehoidu ning istub asjalikult läpiga laua taha.


See-mida-oodata on hetkel fakt, et lähen märtsi lõpus Beritiga Gruusiasse ja Ameerniasse. Ta õde töötab vabatahtlikuna Jerevani loomaaias. Also, kui ma isale ütlesin, et mul on lennupiletid Tbilisisse, ütles ta, et ma jumala eest ühelegi inimesele silma ei vaataks (sest kõik mitte-eurooplased on metslased, kes löövad naise tänaval nuiaga oimetuks ning lohistavad ta jalgupidu oma hruštšovkasse). Ta on vahel naljakas.


Nice, nice, very nice
So many different people in the same device.


Harjutage end kohe alguses kommenteerima. Teil pole aimugi, palju ma selle neetud pealkirjaga vaeva nägin xD.


5 kommentaari:

  1. Püha TAEVAS ma pole nii kaua nõnda palju naernud :D Mis su eelmise blogiga juhtus?

    VastaKustuta
  2. See nõuab nii palju energiat researchi ja muusugusel vastikul kujul. Palju lihtsam on kirjutada "kurivaim, mis eile juhtus! stiilis xD Ehk poleks olnud vaja tervet uut blogi teha, aga kolmerattaline on nii sügavalt debiilne sõna xD

    VastaKustuta
  3. owow. mari saigi hakkama.
    väga röömustav kohe esimesest postist oma nimi leida. ma olen meelitatud XD.

    so very aggro sinust, et sa kohe esimeses postis nende kallal pragad, kellele kommenteerida ei meeldi. ma meelega nüüd rohkem mitte kunagi ei kommenteeri. hehe.

    VastaKustuta
  4. My dad would love to meet your dad...cause they think alike. Aga vägev, et ikka uuel aastal uue hooga blogimaastikul. :d

    VastaKustuta