20. juuni 2011

WAAAAAGH


Viimase kolme päeva jooksul tarbitud kaloreid: 34 505 290
Viimase kolme päeva jooksul veedetud tunde mõeldes, et peaks eksamiks õppima: 72
Viimase kolme päeva jooksul veedetud tunde õppides: 15

Eile: käisin hommikul tööl, saabusin koju ning pärast niisama vahtimist otsustasin, et enne ei ole füüsiliselt võimalik õppida, kui olen ära söönud kilo maasikaid. Järgmine asi, mida mäletan, oli see, et olin ratta seljas ja teel maasikaid tooma.

Tund hiljem: laman voodil, õgin maasikaid ja vaatan "Meeleheitel koduperenaisi".

Also: homsest ei ole see bloog enam praktiline tarbebloog "Mari vinguportaal" vaid hakkab sisaldama korralikke, pealiskaudselt suviseid toredusi.

Meanwhile...

EKSAMINI ON 14 TUNDI JA MA POLE VEEL ATEENA PÕHISEADUST EGA KURAT-TEAB-VEEL-MIDA ÜLDSE LUGENUD! Ma olen hale, läbipõrunud inimplekk, kelle peale kõik akadeemilised elemendid ühiskonnas näpuga näitavad ja naerda kõõksuvad.

Aitäh, sina, kesiganes sa geneetilist maailma organiseerid - tänan väga kahe kõrvutatud kvaliteedi eest - nimelt mu tohutu kohusetunde ja tohutu laiskuse eest. Tänan, tõepoolest.





Kus mu šokolaadipudingud on?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar