14. märts 2011

Ma lihtsalt räägin, mis toimub. Plain and simple.


  • Otsustasin korraldada ajakirjanikele ja suhtekorraldajatele peo. Tore pidu tõotab tulla, pisut veel oleks vaja veidi selle kallal mõelda. Tahan seda teha sajaprotsendiliselt - ulatudes selleni, mis pilt on baari hinnakirja taga. Need, kes on lugenud "Tõde ja õigus V" teavad aga, et ükski heategu ei jää karistamata - et pidu toimub järgmisel (mitte sellel) teisipäeval, siis hakkasid kisama magistrandid, kes arvavad, et kuna ma seda nädalavahetusel ei korralda, siis ma sülitan neile näkku, sest suurem osa neist on ainult nädalavahetustel Tartus. Oeh. Saadaks ka näiteks Levikale või Protestile Tallinnas kirja, öeldes, et ärgu parem üritagugi pidu teha, ma ei ela seal ega saa tulla.

  • Täna viin paberid Erasmuse naise kätte. Kohe kui motivatsioonikiri (wtf?) on valmis. Ma eeldan lihtsalt, et see on "vaadake, ma pole päris idioot" eesmärgiga kiri. Omapäraselt on mu saksa keele test alles homme, mis tähendab, et kui ma selle feilin, siis ei ole midagi enam kobiseda ka - lihtsalt ei saa. Pealegi viib testi läbi see õppejõud, kellega ma B2.2 kursuse eelmisel kevadel läbi tegin, mis tähendab, et läbi kukkudes oleks häbi ka -.-

  • Otsustasime Beritiga, et sügisel korraldame reivi! Tõelise üheksakümnendate reivi, kus on nii palju inimesi, et pead end vastu higiseid kogusid nühkima, muusika möirgab, neoonrohelisega värvitud silmad vilksatavad, kõik on nihilistid sel ühel õhtul. Otsustasime, et meie järgmiseks ülesandeks jääb pinnase sondeerimine läbi juhuslike süvaintervjuude - peame nii muuseas uurima inimeste reivivalmidust ning selle vajadusel neilt jungilikult kihte eemaldades välja tooma. Nälg peaks olema, mis teeb asjad lihtsaks. Ajakirjanduspeole tuli esimese 6 tunniga FB-s ligi 80 osalejat. Nälg on hea.

  • Armeenia läheneb! Ja Gruusia! Kui tore! Ja et ilmneb, et Gruusiast Armeenia pealinna Yerevani, sealt suuruselt kolmandasse linna Vanadzori ja sealt tagasi Gruusiasse sõitmine maksab Kokku umbes 340 eesti krooni, siis ma raha pärast ka enam eriti ei muretse xD Riia-Tartu otsad tõotavad tulla suurimad kuluatiklid.

  • Cuddy jättis House'i maha.

  • Ma elan juba teist nädalat üksi ja paar tükki läheb veel. Kadri leidis armastuse, mis on võtnud Norras töötava eesti mehe kuju ning kurameerib tollega nii Tallinnas, skaibis kui Norras.

  • Pean suvel vist Tartust minema kolima, kui Saksamaa Erasmus õnnestub. Mu vanemad ei näe mõtet Tartu korteri eest maksmisel, kui ma selle niikuinii septembris hülgan ja naasta ei kavatse. Point there. Pluss mul on Tallinnas töö. Tundub, et neile on justkui kiusu pärast kõik trumbid kätte jagatud. Keegi võiks avaldada soovi, ma koliks ta Kadri asemel oma korterisse ja teeksime minu osa pooleks - see oleks umbes 900-1000 krooni kuus. Kokku, üüri ja kommunaalidega. Ma oleks pool aega Tallinnas, läbud ei toimu korteris vaid sellest väljas. Jah?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar