10. aprill 2011


Pärast eile õhtul koju jõudmist läks veel umbes pool liitrit jäätist aega, kuni mul (ema kaasabiga) oli tulevikuplaan välja mõeldud.


Teh Badass Plaan

  • 15. juunil kolin korterist välja. Pole parata - Kadri läheb Uude Maailma raamatuid müüma ja mul pole enam kellegagi korterit üürida. See tähendab ühtlasi, et umbes 14. või 13. juunil joome minu ilusa korteri lõpu tähistamiseks Sambucat, mis hetkel mu külmkapis istub.
  • Kolin Tallinna, elan kodus ja kulgen turistidega mööda vanalinna. Teenin raha. Saan rikkaks. Ostan rikkuse eest kommi.
  • Lähen üheks päevaks Helsingiss kirbuturgusid puistama.
  • Leian Tallinnas sõpru.
  • Käin vähemalt korra nädalas Tartus, et drägonit mängida ja muidu elus püsida.
  • Augusti keskel lähen Narva mnt 89 adminn-naise juurede ja ütlen, et tahan ilusat tuba. Katan suitsuanduri fooliumiga kinni ja hangin tuppa pisikese pliidi. Bwahaha. Talveks leian paar elektriradikat.
  • Elan kommuun-idüllis, pesen pesu kahe euro eest, hangin jalgratta ja kaitsen bakatöö ära. Kolin minema.

Kõlab sulnilt minu meelest. Sellisel juhul saavad minu kolm Tartu aastat sisaldama moodsat ühikat, kellegagi ühes toas elamist, korteri üürimist ja kommuun-ühikas elamist. Not too shabby.

1 kommentaar:

  1. noh.. nõnda kirjapandult ei kõlagi see teab-mis imelikul toonil mõtestatult. i like the bike (idea.)(selle sõna jätan ära. siis riimub rohkem). ja et oleks uhkem: j'adore la bicyclette.

    mulle see tallinna-idee meeldib väga. (kuigi ma tean, et nüüd ma saan su tartusõprade käest vitsa (naughty naughty me :O iuu, fail nali)


    ja noh

    soojad, tugevad kallistused.
    Sind oli sitaks maailma parim näha.
    ei liialda.

    o e h

    VastaKustuta