8. mai 2011

(Fielding, H. "Bridget Jonesi päevik", p 215)

"19.30. Võeh! Suitsetajate vagun osutus koletuks sealaudaks, kuhu õnnetud ja trotslikud suitsetajad olid kokku pressitud. Olen aru saanud, et enam pole suitsetajatel võimalik väärikalt elada, sest nad sunnitakse eksistentsi limastele äärealadele tusatsema. Ma poleks vähimalgi määral üllatunud, kui vagun oleks salapärasel moel mõnele kõrvalteele suunatud, nii et seda poleks sestpeale enam iial nähtud. Ehk lasevad erastatud raudteekompaniid käiku suitsetajate rongid ja külaelanikud raputavad rusikaid ning pilluvad neid kividega, hirmutades lapsi juttudega rongides sõitvatest tuldpurskavatest elukatest."

Word.

Ma ei jaksa siin linnas enam kauem olla, isegi et mitte teisipäevane kruiisilaev ära oodata. Olin nähtavasti nii ähmis lahkumismeetodite leidmisega, et maksin veebis bussisõidu eest korraliku €9,60, selle asemel, et märkida, et olen vabariigi täieõiguslik akadeemiline tudeng ning maksta €3,60.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar