5. juuni 2011

Positiivne:
  • Kui mu palk ülehomme laekub, olen peaaegu võlavaba. VõlavabaM. Pisut võlavabam. Jea.
  • Olen ametlikult (99/100) Jaama tänavalt välja kolinud. Kolimine on salapärane. Algul vaatad, et näe, mõned asjad on riiulitel - lähen hangin 5-7 kasti ning panen asjad kastidesse. Siis selgub, et kaste on 10 tükki liiga vähe, et mõned asjad vajavad kõigepealt lahtimonteerimist, et enamik asjadest vajab sorteerimist, et kilekotid said majapidamisest otsa, et hakkad kohe-kohe insulti saama, sest oled terve aja pakkimise saateks telekast According to Jim'i vaadanud, mis on TOP5 halvima sitcom'i hulgas - lõpuks oli põrandal ligi kolmkümmend objekti, mis sisaldasid mu asju ning mis tuli autosse toppida.
  • Suve lõpus on tõenäoline suur riiete äraandmispäev minu ühikatoas. Kui ma just ei viitsi neid Tallinnasse kirbuturule vedada. Mida ma tõenäoliselt ei viitsi. Sest see on tüütu. Jaama tänaval oli minu toas kaks identset nõuka-aegset riidekappi, mis kõike ära ei suutnud mahutada. Ühikas on mul ... ma ei tea misasi, aga kindlasti mitte kaks riidekappi. Niisiis - äraandmispäev!
  • Tallinnas on jahe.
  • Sain eksami 7. juuni pealt 21. juuni peale lükata. Win!
  • Soovituslik kirjandus: Noam Chomsky Media Control: The Spectacular Achievements of Propaganda. See pole raamat, see on brošüür. Nähtavasti tegi Massachusettsi ülikool uuringu, milles küsiti ameeriklastelt muuhulgas, palju nad arvavad, et ameeriklasid Vietnami sõjas kohalikke tapsid. Enamik ütles 100 000. Tegelik on 3-4 mln. Huvitav, mida me sakslastest arvaks, kui nad väidaks siiani, et holokaust tappis 200 000 juuti? Noam Chomsky on lahe.
Negatiivne:
  • Mul on Tallinnas igav. Hakkasin "Triumfikaart" lugema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar